miercuri, 20 octombrie 2021

Ce discută vecinii în zori

- Ai văzut ariciul?
- Da. Nu de mult...
-Eu l-am văzut aseară. Mânca din vasul pisicilor. Am mers după aparatul foto. Nu l-am mai găsit.
- Vine și pe la noi...
- Crezi că e doar unul? Nu cumva sunt mai mulți?
- Capul lui e mic și se poate strecura pe sub poartă...
- L-am văzut și dimineață, tot cu botul în mâncarea pisicilor. Acum sunt sigură că el înclină cutia. Pisicile nu răstoarnă nici farfuria cu lapte... Apropo, ai prelucrat filmarea cu vulpea?
- Încă nu, dar și vecinul a văzut-o. Stă la el în grădină.
- Și n-o deranjează că lucrează la casă? Eu aud des câinii care latră noaptea. E un alt mod de a lătra. Sunt 7 silabe și apoi îi răspunde altul, de dincolo de râu.
- Toată noaptea latră. Nu mă interesează!
- M-am gândit să ies, dar e cam frig noaptea. Era lună plină. Totuși, nu merita. Pe camera de supraveghere poți să vezi ce s-a înregistrat.
- Când voi avea timp. Acum am ceva urgent de reparat.
- Bine, vecine! Spor la treabă!

2 comentarii:

cherie spunea...

Felicitări ! Tot frumos scrii!

Maria Tirenescu spunea...

Mulțumesc Cherie! Scriu ocazional. Am multe idei și prea puțin timp.

Mă bucur că mă mai citești! Multă sănătate!