sâmbătă, 18 februarie 2023

Sunt foarte supărată!

 Da, sunt foarte supărată! Nu am niciun text, ci doar o problemă pe care mi-am făcut-o cu ajutorul unui fost coleg de liceu.


M-a rugat să-l sajut să-și recupereze contul. Am primit un cod și apoi, pe adresa de e-mail mi-a venit anunțul: 


 
„Salut, Maria!
 
Dorim să te anunţăm că parola ta tocmai a fost resetată folosind numărul de telefon +40....
 
Despre această modificare
 
sâmbătă, 18 februarie 2023 la 17:59 (UTC+02)
În apropiere de Bucharest, România
Chrome, Windows
 
 
Nu am fost eu
 
 
 
Dacă ai fost tu, nu trebuie să faci nimic.
 
Îţi mulţumim,
Echipa Securitate Facebook”



Eu nu am avut intenția să-mi schimb parola! Acum nu știu ce să fac. Numărul de telefon e al meu, dar scrie că l-am schimbat de lângă București.
Eu n-am văzut Bucureștiul din 2004!
 

Vă rog, dacă puteți să-mi dați un sfat! Altul decât acela de a avea încredere într-un fost coleg de liceu.
   
   
 

Niciun comentariu: