vineri, 3 decembrie 2021

Întâmplare

 Sfatul zilei de azi, 3 decembrie 2021

 

Un sfat demn de urmat! Cine n-are pisoi, să-și cumpere!

 

De ce spun asta? Pentru că eram în curte, pe ploaie, cu intenția de a face o fotografie. Mi-a plăcut cum s-au descurcat pisoii mei, cum s-au ferit de ploaie.

 

Deci, eram în curte. După prima poză, în fața porții a oprit mașina care ia deșeurile. Am vorbit cu șoferul. Am cerut să-mi spună ce program au. În acest timp, el a văzut că aveam un sac cu peturi pregătit și a așteptat să-l scot în stradă. Muncitorii mi-au dat un sul cu saci pentru următoarea colectare. Oricum, nu faptul că nu mi se ridică deșeurile mă deranjează (nu am multe), ci nesiguranța, lipsa unui orar...

 

Ce bine că am pisoi!


P.S. Vântul din noaptea trecută a smuls folia de nailon de pe biblioteca din curte. Pisoii s-au adăpostit pe raftul de jos. Nu e prima dată când folosesc acel spațiu. Și mama lor, Kitty, se ascundea acolo când îi era greu să urce în pod. 

2 comentarii:

Lavana spunea...

Văd că nu doar pe mine mă atrage biblioteca ta din curte...

Maria Tirenescu spunea...

Am acoperit-o din nou. Văntul a făcut fâșii din vechea folie. Dar motanii dorm tot acolo.