vineri, 22 februarie 2008

Surpriza

Dirigintele clasei a VI-a C s-a schimbat. În prima recreaţie, fetele s-au adunat într-un colţ al clasei:

- Păcat că a plecat domnul diriginte!

- Lăsaţi, fetelor că ne acomodăm noi şi cu doamna Furnică! Cred că e foarte bună.

- Dar nu mai putem face cerc de gimnastică.

- Nu-i nimic! Vom face o echipă de dansuri de care să nu ştie nimeni. Va fi o echipă a fetelor.

- Şi nu-i spunem doamnei diriginte?

- Nu-i spunem nimic. Deocamdată.

- Vorbesc eu şi cu celelalte, se oferi Ileana. Le conving eu!

După ore, prima repetiţie.

- Greu au mai plecat băieţii ăştia!

- Ce curioşi sunt!

- N-au vrut să creadă că rămânem să facem ordine.

- Gata, fetelor! Astăzi, Ibolya şi Mony ne vor învăţa un dans maghiar. Data viitoare vom repeta şi haţegana.

Fetele rămâneau de două ori pe săptămână şi repetau. În echipă erau opt.

- Ce-ar fi s-o invităm pe doamna dirigintă?

- Mâine îi spun eu! sări Ioana, o fată neastâmpărată.

- Lăsaţi-o pe Ileana! Ea e şefa clasei!

- Bine, să o invite Ileana,ziseră şi celelalte.

După ce văzu programul fetelor, diriginta le spuse:

- De ce nu mi-aţi spus de la început?

- Am vrut să fie o surpriză!

- E o surpriză plăcută! Nu ştiam că sunteţi atât de pricepute. Vom participa şi noi la spectacolul de la sfârşitul semestrului. Pentru aceasta trebuie să ne pregătim. Am s-o rog pe doamna Sârbu, pedagoga, să vă ajute puţin. Se pricepe mai bine ca mine. Vreţi s-o rugăm?

- Vrem, vrem!, strigară fetele în cor.

- Vom face repetiţie în fiecare vineri. Bine, fetelor?

- Foarte bine! Foarte bine!

Era târziu şi fetele se grăbiră să plece acasă. Pe drum, făceau planuri, visau la cariera lor artistică.

Niciun comentariu: